customer-returns - informacja o zaakceptowaniu zwrotu #6489
mikolaj-bronk
started this conversation in
Suggestions - rejected
Replies: 2 comments
-
@mikolaj-bronk Sprawdzamy możliwość wdrożenia zwrotu statusu, jak w wątku #5669. Czy taka opcja rozwiązałaby Twój problem? |
Beta Was this translation helpful? Give feedback.
0 replies
-
Sugestię oznaczyłam jako odrzuconą, bo dokładnie takiego rozwiązania nie wdrożymy. Chcielibyśmy jednak zwracać wspomniane we wcześniejszym wątku statusy zwrotu, jednak nie mamy jeszcze terminu realizacji. Gdy taka opcja się pojawi na pewno damy znać w oddzielnym komunikacie. |
Beta Was this translation helpful? Give feedback.
0 replies
Sign up for free
to join this conversation on GitHub.
Already have an account?
Sign in to comment
-
Dzień dobry,
Na podstawie zgłoszenia w #6487 chciałbym przedstawić propozycję rozszerzenia funkcjonalności endpointu "customer-returns" zwracającego informacje o zwrotach klientów o dodatkową informację, która odpowie na pytanie czy dany zwrot został zaakceptowany przez sprzedawcę.
Sprzedawca ma możliwość zaakceptowania lub odrzucenia zwrotu.
Obecnie nie ma różnicy między statusem domyślnym, z jakim wpada nowe zgłoszenie zwrotu, a statusem potwierdzenia akceptacji takiego zgłoszenia. Jedyna informacja pojawia się dopiero, gdy sprzedawca odrzuci takie zgłoszenie (w węźle "rejection").
Niestety gdy chcielibyśmy stworzyć zestawienie zwrotów do rozliczeń, to nie możemy brać tych danych, gdyż dopiero po 14 dniach mamy pewność, że taki zwrot nie został odrzucony.
Beta Was this translation helpful? Give feedback.
All reactions