-
Notifications
You must be signed in to change notification settings - Fork 0
/
Board.cpp
109 lines (81 loc) · 2.67 KB
/
Board.cpp
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
#include "Tile.h"
#include "Ship.h"
#include "Battleship.h"
#include "Cruiser.h"
#include "Destroyer.h"
#include "Board.h"
#include "Player.h"
#include "Game.h"
#include <iostream>
#include <ctime>
using namespace std;
//Constructor
//Ο τύπος κάθε Tile του πίνακα γίνεται sea
Board::Board(){
for(int i=0; i<M; i++){
for(int j=0; j<N; j++){
board[i][j].setSea();
}
}
}
//Συνάρτηση που εκτυπώνει το board
void Board::drawBoards(){
int i, j;
cout << "\t-\tC\tO\tM\t- " << "\n\n" << " ";
for(i=0; i<N; i++){
cout << "\t" << i;
}
cout << endl << endl;
for(i=0; i<M; i++)
{
cout << i << "\t";
for(j=0; j<N; j++)
{
board[i][j].draw(true);
cout << "\t";
}
cout << endl << endl ;
}
}
//Τοποθέτηση όλων των πλοίων τυχαία λαμβάνοντας υπόψη τα exception
void Board::placeAllShips(){
srand (time(NULL)); //Το δηλώνω για να έχω τυχαίες τιμές με βάση το χρόνο
int randomX, randomY, i;
const int numberOfShips = 3;
Ship::Orientation randomOrientation;
Tile startTile;
Ship* ships[numberOfShips];
ships[0] = new Battleship;
ships[1] = new Cruiser;
ships[2] = new Destroyer;
for(i=0; i<numberOfShips; i++){
while(true){
randomX = rand() % M;
randomY = rand() % N;
randomOrientation = static_cast<Ship::Orientation>(rand()%2);
startTile.setCoordinates(randomX, randomY);
if(ships[i] -> isOutOfBoard(board, startTile, randomOrientation, false) == false &&
ships[i] -> isAnotherShip(board, startTile, randomOrientation, false) == false &&
ships[i] -> isNextToAnotherShip(board, startTile, randomOrientation, false) == false){
ships[i] -> placeShip(startTile, randomOrientation, board);
break;
}
}
}
for(i=0; i<numberOfShips; i++){
delete [] ships[i];
}
}
//Συνάρτηση που ελέγχει αν τα πλοία έχουν βυθιστεί
//Εάν έστω και ένα κελί του πίνακα είναι ship τότε επιστρέφει false, αλλιώς true
bool Board::allShipsSunk(){
bool isValid=true;
for(int i=0; i<M; i++){
for(int j=0; j<N; j++){
if(board[i][j].getTileType()==Tile::Type::ship){
isValid=false;
}
}
}
return isValid;
}